ribfest

Ribfest returns for Year 4!

Warning: Use of undefined constant max_events - assumed 'max_events' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/spiderm3/public_html/bathurstrotary/wp-content/plugins/wplistcal/wplistcal.php on line 506

It will be different (but then again isn’t everything in 2020!) but Ribfest is back in Bathurst in an all new format!  DETAILS BELOW – including menu and site map:

(LE FRANÇAIS EST CI-DESSOUS) Ce sera différent (grâce à Covid 19!). Mais le Rotary Ribfest est de retour à Bathurst dans un tout nouveau format! DÉTAILS CI-DESSOUS:

Please note photos of ribbers at the grill are from last year’s event.

Veuillez noter que les photos des ribbers au grill proviennent de l’événement de l’année dernière.

Image may contain: 1 person, text

The Rotary Club of Bathurst will be hosting a drive through RibFest on the 25th, 26th and 27th of September 2020.
1. We will have two ribbers this year;
Texas Rangers and,
Crabby BBQ Shack.

2. Open from 11 am to 8 pm on 25 and 26 September, and from 11 am to 6 pm on 27 September.
3. COVID 19 measures will be in place to protect your, and our, health.
4. Vehicles will need to depart the parking lot immediately after purchases are made.
5. The location for the Ribfest will be as in previous years, the parking lot between Harbourview Boulevard and Cunard St, Bathurst.

6. Menus for both ribbers are included with this post. It is suggested you decide what you wish to order beforehand. The ribbers will be accepting cash, debit and credit cards. All prices include taxes.

7. As the ribbers are not selling pop or water, Rotarians will be selling these at $2 each. CASH ONLY. Please have your toonies or correct change available so that we can expedite the traffic flow and reduce currency handling.
A traffic flow map has been added.
The Rotary Club of Bathurst wishes to extend a big thank our sponsors from previous years. Our success would not have been possible without your support.
Nouvelles du Ribfest:
1. Nous aurons deux ribbers cette année;
Texas Rangers et,
Crabby BBQ Shack.

2. Ouvert de 11h à 20h les 25 et 26 septembre et de 11h à 18h le 27 septembre.
3. Des mesures COVID 19 seront en place pour protéger votre santé et la nôtre.
4. Les véhicules devront quitter le parking immédiatement après les achats.
5. L’emplacement du Ribfest sera comme les années précédentes, le stationnement entre le boulevard Harbourview et la rue Cunard, à Bathurst.

6. Les menus pour les deux ribbers sont inclus avec ce poste. Il est suggéré que vous décidiez à l’avance de ce que vous souhaitez commander. Les ribbers accepteront l’argent, les cartes de débit et de crédit. Tous les prix incluent les taxes.

7. Comme les ribbers ne vendent pas de boissons gazeuses ou d’eau, les Rotariens les vendront à 2 $ chacun. EN ARGENT SEULEMENT. Veuillez avoir vos toonies ou la monnaie correcte à disposition afin que nous puissions accélérer le flux de trafic et réduire le traitement des devises.
Une carte de circulation des véhicules a été ajoutée.
Le Club Rotary de Bathurst tient à remercier chaleureusement nos commanditaires des années précédentes. Notre succès n’aurait pas été possible sans votre soutien.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/spiderm3/public_html/bathurstrotary/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399